Hoteli u Zagrebu, posebice oni visoke kvalitete i usluge, s maksimalnim brojem zvjezdica, dobrom opremljenošću, atraktivnim interijerom, udobnim smještajem i osobljem na najvišoj razini, mogu ravnopravno ići u korak s brojnim europskim hotelima slične kategorije. To potvrđuje TripAdvisor, najveći svjetski internetski portal za putovanja, koji raznim smještajnim objektima, restoranima i turističkim lokacijama diljem svijeta, svake godine dodjeljuje nagrade i certifikate, a ponajprije na temelju ocjena gostiju. Glavni kriterij je da ocjene budu izvanredne, a neki hoteli u Zagrebu su takve i dobili te opravdano zaslužili potvrdu za odličan smještaj u Zagrebu i ponuđenu uslugu.
Jedan od njih je Palace Hotel Zagreb, smješten u samom središtu grada, koji je certifikat službenog naziva 'Certificate of Excellence Award' dobio u 2012. godini. Gosti su ovaj ugledni hotel u Zagrebu pohvalili za odličnu lokaciju i uslugu te spoj stoljetne tradicije i svih potreba suvremenog putnika. Otvoren je 1907. godine te zahvaljujući dugoj tradiciji, kvalitetnom radu i privlačnoj ponudi za sve kategorije gostiju, ima i službeni status 'Hotela Baštine'. Prepoznali su to i njegovi gosti, koji su na internetskim stranicama TripAdvisora ostavili visoke ocjene i bodove na ljestvici kandidata.
Kako sve funkcionira?
Bilo koji hotel u Zagrebu, ali i ostatku svijeta čije su usluge i ponude objavljene na TripAdvisoru - najpopularnijem i najvećem portalu posvećenom putovanjima, iskustvima, komentarima i preporukama gostiju, može se kandidirati za dobivanje certifikata izvrsnosti. Ali za to je potrebno imati ukupnu ocjenu četiri ili više, od ukupno pet bodova. Bodovi se dobivaju na temelju ocjena gostiju, a prema pravilima objavljenima na službenim internetskim stranicama TripAdvisora, dodatni kriteriji uključuju ocjene, dojmove i recenzije sakupljene u proteklih godinu dana. Ako zadovolje zadane kriterije, hoteli dobivaju čast da budu uvršteni među najbolje smještajne objekte svijeta.
Što je TripAdvisor?
Nagrada za izvrsnost u gostoprimstvu, odnosno turističkoj i uslužnoj djelatnosti itekako je vrijedna jer najveći svjetski portal za razmjenu turističkih informacija mjesečno bilježi 60 milijuna posjeta, a sadrži više od 75 milijuna mišljenja, recenzija i ocjena. Dostupan je u 30 zemalja diljem svijeta, uključujući i Kinu. Mnogi turisti posjećuju upravo ove internetske stranice jer osim što na njima mogu doznati sve informacije i dojmove posjetitelja koji su već bili na nekoj lokaciji, restoranu, plaži ili hotelu, imaju priliku detaljno istražiti sve ponude i kombinacije te isplanirati odmor kakav žele. U izboru i odluci pomažu im savjeti i ranija iskustva gostiju.
Oni ostavljaju ocjene, ali po želji i komentare i recenzije, koje se onda vrednuju za certifikat izvrsnosti u različitim kategorijama. Prema procjenama, dobiva ga otprilike deset posto hotela, restorana, uslužnih objekata i ostalih turističkih lokacija poput plaža ili destinacija bogatih kvalitetnim vinom, koji su objavljeni na TripAdvisoru. Nagrađene mogu biti i njihove službene stranice, blogovi te aplikacije za 'pametne telefone'. Potvrdu o dobivenom priznanju, dobitnici mogu istaknuti na svojim internetskim stranicama i brošurama, a dobit će i poseban promotivni materijal. Procjenjuje se da je u kategoriji hotela njih za sada nešto više od 1000 dobilo vrijedno priznanje gostiju, a to što su među njima i neki hoteli u Zagrebu, potvrđuje da hrvatska metropola ima kapaciteta za dodatno poboljšanje turističkih rezultata i poslovnog uspjeha resornih kompanija i objekata.